Často kladené dotazy

1. Mohu zboží vrátit zpět?

Ano, samozřejmě zboží můžete nepoužité vrátit do 14 dnů od vyzvednutí zásilky zpět na naši adresu. Zboží si po dobu 14 dnů můžete doma zkoušet, jestli vyhovuje Vašim požadavkům. Pokud se v této lhůtě rozhodnete, že se Vám zboží nepasuje, nelíbí nebo z jiného důvodu nevyhovuje pak máte možnost zaslat zpět na naši adresu a požadovat a) výměnu zdarma za jiné zboží nebo b) požadovat vrácení finanční částky zpět na účet.

2. Mohu nevyhovující velikost vyměnit za tu správnou?

Samořejmě pokud Vám velikost nevyhovuje, máte možnost nám boty poslat zpět a následně Vám pošleme nový pár zdarma na naše náklady. Pokud však velikost již není k dispozici což udivíte v detailu produktu, pak je nám líto, ale věšina modelů nelze doobjednat. Je to hlavně proto, že objednávky obuvi se dělají půl roku dopředu vždy na kontraktech a výstavách. Některé modely, které si necháváme osobně vyrábět ve výrobních podnicích, lze doplňovat i když jsou vyprodány. O všem Vás samozřejmě budeme informovat a všechno s Vámi budeme řešit e-mailem.

3. Jak dlouho trvá, než dostanu peníze za vrácené zboží?

Peníze odesíláme pouze na bankovní účet obvykle do 3-5 dnů od obdržení zásilky.

4. Jak zásilku odeslat zpět?

Nepoužité zboží prosím vraťte zpět do krabice nebo sáčku v jakém bylo doručeno – tento obal je součástí výrobku. Originální obal musí dorazit zpět neponičený ani nijak jinak znehodnocený (například polepením lepící páskou). Zboží i s originálním obalem zabalte do papíru nebo balící fólie (lze použít také například igelitová taška, kterou polepíte lepící páskou) a následně balíček zašlete zpět na naši adresu jako obyčejný balíček. V žádném případě nezasílejte jako dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.

5. Na jakou adresu mám zboží zaslat zpět?

Zboží zašlete zpět v originálním obalu na adresu naší provozovny:

ARNO obuv
Lázně 490
763 14  Zlín Kostelec

6. Co znamená „vrácení nepoužitého zboží“?

Obuv nebo jiný výrobek si můžete zkoušet doma na koberci nebo dlažbě po dobu 14 dnů. Není povoleno v obuvi chodit venku tak aby došlo k opotřebování (ochození, poškrábání) podešve nebo kůže na obuvi.

7. Jsem ze Slovenska, mohu si objednat a také vrátit zboží?

Ano zboží si můžete objednat také ze Slovenska, ceny poštovného najdete v ceníku. Pokud zboží budete potřebovat vrátit nebo vyměnit zasílejte na naši slovenskou adresu:

FROGMAN s.r.o. ID: 73
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko – Sihoť
911 01 Trenčín

8. Kdy zboží odešlete, dostanu ho do pátku?

Veškeré objednávky, kde je zboží označeno jako „skladem“, odesíláme ještě v den přijetí objednávky. Záleží na zvolené dopravě a časech kdy máme u konkrétního přepravce svoz. Česká pošta od nás odjíždí v 16:30, Geis cca kolem 14 hodiny. Balíček tak bývá doručen obvykle na druhý pracovní den od objednání.

9. Jak mám vybrat správnou velikost?

Většina modelů pasuje jinak, než uvádí číslování a standardizované tabulky. Někteří výrobci mají dokonce v rámci své produkce rozdílnosti v jednotlivých velikostech mezi různými modely. Proto je nejlepší způsob jak vybrat správnou velikost, změřit si délku svého chodidla a tu nám následně zaslat. My tady konkrétní požadovaný model proměříme a doporučíme Vám, jakou velikost by bylo nejlepší vybrat.

10. Lze objednat velikost, která již není skladem?

Většina výrobců, které zastupujeme, mají každou sezonu novou kolekci a málo kdy se modely opakují. U některých výrobců však doobjednání je možné a také tyto boty pravidelně doplňujeme. Pokud si nejste jistí, zkuste nám napsat dotaz a my Vám pošleme přesnou informaci.

11. Jak dlouhá je záruční doba a co mohu reklamovat?

Reklamační lhůta na všechny výrobky je 2 roky od data zakoupení. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a technologické vady. Výrobní vada se obvykle projeví v krátké době od zakoupení obvykle do 6 měsíců. Reklamace se nevztahuje na opotřebení způsobené nevhodným nebo nadměrným užíváním. Dbejte na to, že každý by se měl o svou obuv patřičně starat, udržovat v čistotě a obuv pravidelně střídat. Není vhodné, aby měl někdo pouze 1 pár bot a v tom chodil neustále. V takovém případě obvykle dojde k vyčerpání užitné hodnoty v kratší době než je záruční lhůta.

Nezapomeňte zaslat zboží řádně vyčištěné, vysušené a dle zásad obecné hygieny. Do balíčku nám připište jakou vadu reklamujete, dle možností zkuste označit barevnou lepkou a současně pro urychlení nám napište email na naši adresu: arno@arno.cz

12. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Ze zákona má prodejce lhůtu 1 měsíc na vyřízení reklamace. Obvykle bývá reklamace vyřízena dříve například do 2-3 týdnů. O stavu reklamace se můžete informovat také na našem mailu: arno@arno.cz